new hope…

Posted: 22/01/2010 in Uncategorized

kau tahu….kengkdg cm regret bile ade facebook, twitter(x aktif pown)…ade myspace,n some more…but mereka nie laa hiburan aku…xperlu ke club nk joget2, x perlu ke pantai nk bersiar2 di kala keboringan melanda…cukup laa sekadar dok tepi sliding door…memg cam happening je kan rse duduk tepi sliding door…cuci mata people bercumbu2 di bawah rumah…ewah… 2 cite lain..hahhaa…keji kan siap snap2 gmbar mereka…pastu nk publish dlm blog…eh2…x mungkin..blog sy bukan sex blog @ +++.. kang rmai plak google bukn2…no..no..no.. xde kije laa nk skodeng org smpai cmtu…cume kengkdg terpandang aksi2 x sepatutnye….cuci mata…hahahahaha..

Di era ini…ahaaa…(dh mcm karangan form 6 laras sastera)..ok..cmni laa seng cite…aku nk bgtaw kau, aku selalu bace blog nurulism, redmummy & some more…they’ll ade luahkan perasaan ketidak puasan hati mereka coz some people yg camdoh plagiat hasil karya diorg, i mean life mereka di dlm blog…kengkdg, sebijik sebulat tru wooo..almaklum lah…famous blog…x dinafikan..(aku xde plagiat blog mereka okey)..oiii..org tersebut..kau xda life sendri ke? watpe aku nk kecoh disini…kan..bukn nye ade org nk copy life aku dlm blog nie..coz aku sndri rse cam xde yg menarik..ewah…tp trust me..dlm fb, ms, & tagged…ade laa certain people yg memg wat aku gile

GRAB FROM GOOGLE IMAGE

hangin, plagiat n grab my pic…i hate reallly much… n furthermore, if ade yg xnak grab pic aku, pose bgambo sebijik cam aku… seriyesly, aku bukn nk proud laa kan aku pose cantik ke x..edit sane sini…aku tahu kau kutuk…by da way, kau tru jugk….plz guys…create ur own personality…perhaps, i hate most people who act nk add gua, semate2 nk create a new profil yg sebijik sebulat macm aku…macm syiallllll!!!ok…kesian kau…aku bru approve kau…lastly aku terminate kau dlm frenlist aku x smpai beberape hari… so memg cam nyesal laa lmbt bertindak..stakt 1 mutual fren, n muke cam karat2 aku x knal xpecially gurls, memg aku reject trus…dats y, frenlist lebeh rmai laki dr pompuan…ahaks…

plagiat dr GOOGLE image…(contoh)

p/S: pnah wat esaiment copy paste from web?? itu pown kategori plagiat…renung2kan… =)

plagiat muke sendiri….ikhsan dr RTM…hahaha(ini bukn contoh plagiat terbaik)

sekian terima kasih…

Comments
  1. qill says:

    mmg best ada fesbuk sume. tp lame2 bosan lak. hehe

    • melacolea says:

      huhu..2 laaa pasal kan…i pown dah quite bored…nk men cafe world pown cam dah bosan..

  2. nieja says:

    maken cerah aku tengok ko.
    aku rasa muka aku skrg
    mcm makin hitam je T__T

    komen ni takde kena
    mngena ngan tajuk
    n3 ko hhaha

    • melacolea says:

      hahaha..ko memg…lol…2 edit brightness je kot lebey..xtaw plak gelap sebnrnye g clas jalan kaki hari2…huhu..

  3. kuman says:

    asal aku tgok muka ko yg kt bawah tu mcm muka dayang, gile aa, ko plagiat muka dayang haha

    • melacolea says:

      kuman: woi…woi!!! ko nk samekn muke pown ckp laa muke same cm megan fox ke, aiswarya rai ke…nie ade ke patot muke cm dyg…CHOIIIII!!!!hehehhehe

  4. asha says:

    ye ar man ada muka dayang skit. kembor kata…
    yan:pakai la payung. x la gelap kulit.

    • melacolea says:

      asha: jauh pgg dr api..xnk ak jd kembar die…hehehehe…aku pkai pyung skrg…..clas byak tgahri.=)

  5. asha says:

    bkn la..’ jauh panggang dr oven’ hahaha…baguih la pakai payung skrg ni pg2 pun dah terik.

    • melacolea says:

      2 laa pasal..tp skunk ni pown musim hujan..cuaca x menentu laa asha oii….kulit dh agak perang..hahahaha…

  6. Asha says:

    x pe mcm beyonce…hikhikhik.

Leave a Reply

